30 dagar!

  1. om mig
  2. om min familj
  3. min värsta dröm
  4. min dröm resa
  5. det pinsammaste som har hänt mig
  6. mitt favorit djur
  7. det jag har på mig
  8. en leksak som jag har haft sen jag var liten
  9. min bästa vän
  10. vad får mig att skratta
  11. det bästa med min födelsedag
  12.  en hemlighet
  13. mitt favorit program
  14. min favorit film
  15. det jag älskar att göra
  16. min favorit artist
  17. favorit ämne i skolan
  18. vad jag gör på fritiden
  19. min favorit sport
  20. en dröm som blev värklighet
  21.  mitt tur numer
  22. någon jag är med ofta
  23. någon som betyder mycket för mig
  24. det värsta som kan hända i mitt liv är…
  25. mitt bästa minne
  26. favorit färg
  27. den bästa resan jag minns
  28. mitt rum
  29. något som jag HATAR
  30. den bästa julklappen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0